You and Oil - face & body products

sobota 21. dubna 2018


You and Oil. Tak do této úžasné litevské kosmetické značky jsem se naprosto zamilovala. Nejsem si úplně jistá, zda jste o ní slyšeli, možná, že ne. Proto mám velkou radost, že ji mohu na svém blogu představit.

Tuto přírodní kosmetickou značku jsem objevila přes jednu slečnu, která má na starosti PR pro Amlili.cz. Poprosila mě, zda bych jim nemohla pár produktů nafotit, neváhala jsem a s radostí nabídku přijala. Ovšem jsem nečekala, že mě samotnou produkty tak nadchnou, že z toho připravím tři články - na produkty na tělo/obličejolejíčky mýdla. Rovnou říkám, že olejíčky jsou naprostou bombou - samozřejmě všechny produkty, ale musíte pochopit mé nadšení, protože víte, že miluji fotogenickou kosmetiku :D (to už jste nejspíše za ta léta z blogu poznali)

Chápu i nadšení na druhé straně - když chce člověk nějakou velmi zajímavou značku s minimalistickými produkty dostat do České republiky i do podvědomí slečen a žen. V dnešní době je to docela i složitý proces, ale na druhou stranu - proč to nezkusit?

You and Oil nepochází ze Spojených států či Velké Británie, nýbrž z Litvy. Zajímavé, že? Už tato informace mi sdělila, že se nebude jednat jen tak o nějakou řadovou kosmetiku. Líbí se mi, že produkty nejsou na chemické bázi, ale na té přírodní. Dočetla jsem se, že se produkty vyrábějí výhradně z ekologických esenciálních olejů a rostlinných výtažků, jejichž bioaktivní síla je vědecky prokázána. Právě bioaktivní síla esenciálních olejů probouzí schopnost těla obnovovat své vlastní zdraví. Schválně jsem si prošla složení jednotlivých produktů a opravdu jsem nenašla žádnou složku na bázi silikonových olejů, parafínu ani žádné jiné chemicky získávané látky
                                                                                                    
V koláži si můžete všimnout hned několika produktů. Vyzkoušela jsem všechny, ale mým favoritem je hned produkt z první fotky - pleťový olej pro smíšenou pleť. Proč? Pleť je po aplikaci zklidněnáčistá projasněná. Olej je tvořen opět směsí rostlinných olejů, které ovlivňují produkci mazu. Navíc je obohacen o levanduli, která přirozeně chrání pleť. Za mě krásný čistý produkt se snadnou aplikací. Výsledek je opravdu znát :)

Z té tělové kosmetiky mě zaujal tělový olej pro zpevnění pokožky. Olej je super i na "boj" proti celulitidě, protože obsahuje jak grapefruitový esenciální olej, tak pomerančový (který je ideální proti suchým místům pokožky). Ve spojení těchto dvou ovocných esenciálních olejů vzniká příjemná hřejivá směs. Produkt je navíc obohacen o olej z cedru, který odbourává toxiny a nadměrný tuk. Samozřejmě, že výsledek není hned, ale i po nějakém čase používání uvidíte, že pokožka bude brzy o poznání hladší pevnější

Pokud trpíte na dehydratovanou pleť (stejně jako já) a nevíte, který pleťový krém vyzkoušet, mám pro vás ještě jeden tip - pleťový krém Vitalita. A musím říct, že přírodní krémy mají opravdu něco do sebe. Pleť není tak zatěžována a ničena. Tento krém je tvořen až patnácti bioaktivními látkami se schopností oživit hydratovat suchou pleť. Navíc je obohacen o heřmánek římský (snižuje začervenání pleti), mandlový a jojobový olej (chrání pleť před předčasným stárnutí) a ananas (revitalizuje a zvyšuje elasticitu). 

Určitě bych se nadále o You and Oil rozepsala, ale chápu, že v dnešní době se dlouhé články už moc nečtou :D Doufám, že jsem vám připravila aspoň menší zajímavý exkurz, který vám podal podstatné informace. Příště se můžete těšit na olejíčky :)
Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne