Nivea: Flower Time! Antiperspirant

pátek 23. března 2018

Nivea. Tato značka není na blogu úplně nová - již před časem jsem vám zrecenzovala produkty jako micelární vodu či BB krém. Pro dnešní článek jsem si připravila antiperspirant Flower Time!, který je vhodný pro všechny typy pokožky

Flower Time! vás nejenom ochrání před pocením, ale také vaši pokožku zahalí do jemné svěží vůně květin. Sice by se hodilo, kdybych tento článek a celkově články o antiperspirantech a deodorantech zveřejňovala kolem května-června, ale tak co. Deo-spray vás navíc chrání před pocením až čtyřicet osm hodin. Navíc je dobré vědět, že tento deo-spray neobsahuje etylalkohol (alkohol). 

Celkově mám Niveu ráda, protože prezentuje opravdu kvalitní kosmetické produkty nejenom ty pleťové, ale i tělové. Doporučuji mrknout i na další deo-spreye: jste-li na ty designové, tak by se vám mohl líbit například i tento antiperspirant Nivea Fresh Me Up!

Cenově ho pořídíte za padesát osm korun českých.
Žensvět řekl(a)...

Právě mi dochází antiperspirant od Dove, takže tenhle bude jasnou volbou! :)

www.mummysweetbaby.blogspot.cz

Miska řekl(a)...

Já jsem měla podobný deodorant a byl v celku dobrý. :)
Miska blog

Alexxiew řekl(a)...

tento som už ovoniavala v dorgérii a fakt je krásny ;)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne