Floral swimsuit soon

úterý 27. března 2018

Možná si ťukáte na čelo, proč ke konci března připravuji článek o jednodílných plavkách s květovaným potiskem. Fakt je takový, že bych chtěla upozornit na novinky na jednom online shopu, který nabízí nejenom pestrou škálu výběru spodního prádla, ale také plavek. A právě teď je ideální doba k naskladnění plavkových novinek. Proto tu pro vás mám opět svůj klasický miničlánek s koláží. 

Pokud zrovna vy patříte k těm, které mají rády výrazné plavky a nepotrpí si zrovna na ty monotónní, tak tu pro vás mám dva typy, kde ty barevné a výrazné pořídit. Doporučuji mrknout třeba na tyto jednodílné plavky poseté barevnými květy, či na tyto jednodílné plavky

Já osobně letos budu volit také nějaké výraznější, s květovaným potiskem se mi líbí čím dál víc, tak uvidíme, jaký bude ještě výběr :)
Miska řekl(a)...

Já si nedávno koupila s květovaným potiskem plavky jednodílné.
Miska blog

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne