Yankee Candle | Summer Scoop, Pain au Raisin, Mango Peach Salsa

úterý 2. ledna 2018

Asi před čtyřmi lety jsem objevila kouzlo vonných svíček Yankee Candle. Doteď patří mezi mé nejoblíbenější svíčky, avšak mít doma celou jejich sbírku není dost reálné. Po dlouhé době jsem opět nějakou domů pořídila, tentokrát jsem se zaměřila na trochu jiný soudek a vzala svíčku, která vůní připomíná úžasného čerstvého rozinkového šneka Pain au Raisin. Určitě ji doporučuji. 

Dále jsem si už kdysi pořídila svěžejší Summer Scoop a ovocnou Mango Peach Salsa. Musím říct, že obě svíčky mám už pár měsíců a stále ne a ne dohořet. Velikostně mám všechny v malém balení, ale i tak - pokud často svíčky nezapalujete, malé balení je pro koupi ideální. 

Typ svíčky:

Summer Scoop / Kopeček letní zmrzliny: JÍDLO A KOŘENÍ
Mango Peach Salsa / Salsa z manga a broskví: OVOCNÁ
Pain au Raisin / Rozinkový šnek: JÍDLO A KOŘENÍ

Cenově vyjde malé balení na tři sta čtyřicet devět korun českých.
Alexxiew řekl(a)...

Yankee Candle sú proste top. Nepoznám človeka, ktorému by sa nemohli páčiť a voňať :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne