Hats

úterý 30. ledna 2018

Kulichy. No, musím se přiznat, že čepicím tolik nefandím - přes zimu je vůbec nenosím, ale když už fakt tuhne, tak mi nic jiného nezbývá. Nejde o to, že se mi nelíbí, jen je úplně nemusím - vlasy mám po nich dost neukázněné a asi mi většina holek rozumí :D Každopádně i tak jsem si připravila menší článek, kde zajímavé kulichy, ale i klasické čepice, pořídit.

Máte-li rády jemnější bary - béžová či světle růžová, pak oceníte například tuto elegantní dámskou čepici v béžové barvě, která má na přední straně květovanou aplikaci se zirkony. Čepici bych volila k elegantnějšímu oblečení. Aktuálně ji pořídíte ve slevě za pět set šedesát šest korun českých.

Pokud máte raději barety - tak i takový tu jeden mám. Jedná se o elegantní baret Ka-Juk v šedé barvě s aplikací dvou květin, jejichž lístky jsou obšity lurexovou nití. Opět se jedná o čepici k elegantnějšímu oblečení. Cenově ho pořídíte po slevě za sedm set třicet devět korun českých.
Minau řekl(a)...

Super výběr čepic!

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne