Multifunkční suchý olej na tělo, vlasy a obličej | Nuxe Huile Prodigieuse

pátek 11. srpna 2017

Konečně jsem se dostala k recenzi, která se bude týkat multifunkčního suchého oleje na tělo, vlasy a obličej. Řeč je konkrétně o Nuxe Huile Prodigieuse, na který jsem všude na internetu četla pozitivní ohlasy - tak jsem se tedy rozhodla, že ho vyzkouším. 

No, do začátku jsem si objednala jenom padesát mililitrů, abych nestřílela hned od boku a nepořídila si ten největší, kdyby mi náhodou nesedl. A musím říct, že jsem spokojená. I přesto, že se jedná o padesát mililitrů, stačí použít pár kapek a tělu je okamžitě dodán bohatý přísun hydratace. Já vlastně ani moc nevím, co bych vám o něm více řekla, protože jsem s ním opravdu spokojená. Je mírně parfémovaný, ale není to nic hrozného. Je vhodný jak pro všechny typy pleti, tak typy pokožky a vlasů. Vždycky se tak rozepíši, ale tentokrát ani nevím, co víc bych sepsala, protože mi sedl a nemám důvod k němu psát nějaké mínusy. Menší balení je praktické na cesty, jak už jsem psala, stačí opravdu použít pár kapek na vyživení pokožky, je ideální na hydrataci vlasového vlákna a pleť je po použití rozzářená a jemná na dotek.

Akorát ještě do budoucna přemýšlím nad produktem Nuxe Huile Prodigieuse OR se třpytkami - jestli s ním máte někdo zkušenost, dejte do komentářů vědět :)
Veronika Baginová řekl(a)...

tak ten vyzerá skvele :) o tom s trblietkami som čítala nedávno na blogu u jednej slečny, ktorá si ho veľmi chválila :)
MakeUpByVeo

denigranatova řekl(a)...

Já vždy používala tělová mléka i co se týče opalováků, vždy to bylo mléko. Ale jednou jsem použila olej na opalování a má pokožka byla skvělá! Takže se dokopávám k tomu zkusit nějaký tělový olej a tenhle vypadá opravdu skvěle!
http://deny-garnet.blogspot.cz/

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne