Reserved: Spring / Summer 2017

pondělí 8. května 2017

Menší ohlédnutí za módní přehlídkou značky Reserved, která představila kolekci jaro/léto 2017. Jsem ráda, že jsem se této skvělé akce mohla zúčastnit, kousky to byly opravdu zajímavé. Jakožto já, posedlý blázen army vzorem, jsem dostala okamžitý zálusk na tu supercool army bundu. Jojo, já to říkám furt, že jsem měla žurnalistiku vyměnit nejspíše za Vyškov.
Veronika Baginová řekl(a)...

krásne fotky! Reserved je jeden z mojich najobľúbenejších obchodov, a určite sa tam pôjdem popozerať :)
MakeUpByVeo

Labella řekl(a)...

Hello my dear,

I really enjoyed reading your blog entry. What nice impressions I like it a lot;)You are truely pretty;)
I am following your blog ;-*

Hugs from Germany
Isa


www.label-love.blogspot.com

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne