Dreamy Dressing Table

čtvrtek 4. května 2017

Už jako malá holka jsem vždycky snila o své toaletce, kde bych měla rozházenou nejrůznější kosmetiku, parfémy a různé dekorace a byla by sladěná do bílé se špetkou starorůžové barvy. Sama se už těším, až si ve vlastním udělám vše podle představ a přesně si to sladím tak, jak jsem to vždy chtěla. 

Když jsem dostala nabídku na sestavení svého wishlistu, který se týkal právě mé vysnění toaletky, neváhala jsem. Zaprvé jsem si řekla, že dekor nábytku jsem tu ještě neměla a určitě to může být i pro vás takové menší zpestření - třeba i vy toužíte po své toaletce a nevíte, kde vybrané dekorace, které jsem zvolila do koláže, pořídit. Všechno je to seskládané z Favi.cz, odkud jsem čerpala inspiraci. No, nevím, zda byste do mě tipli zrovna tento princeznovský styl, ale i já, i když nosím převážně černou, špetku "princezny" mám, haha :D Uchvátilo mě například to krásné zdobené ruční zrcátko ve tvaru srdce - to mi přijde naprosto fascinující

Na portálu toho objevíte tolik, že jsem sama nevěděla, co konkrétně do koláže připravit. Ale myslím, že jsem nakonec vybrala zajímavé kousky :) Určitě se podívejte, třeba i vy si tam něco do svého pokoje pořídíte.
One Girl's Corner řekl(a)...

áno, vybrala si dosť zaujímavé kúsky :) Je to jednoduché, ale pritom krásne.

The Annette Vogue řekl(a)...

To mě těší :)

Lenka. řekl(a)...

Takovýto princeznovský styl miluji! :-) Moc pěkná inspirace :-)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne