DKNY

středa 3. května 2017

Opět jsem si připravila menší koláž, tentokrát zaměřenou na módní značku DKNY. Na portálu Polyvore.com či Glami.cz často tvořím různé koláže, a protože jste již na ně zvyklí, tak jsem si pro vás jednu další připravila. 

Glami.cz jsem vyměnila za americký Polyvore.com, kde mají na výběr mnohem více věcí, takže to budu sem tam střídat. Značku DKNY mám ráda. Jen škoda, že v České republice vymizela z povrchu zemského. Vím, že jeden butik byl v obchodním centru Arkády na Pankráci, druhý zas v Železné ulici. Myslím, že je to docela škoda, protože právě kabelky a boty měli opravdu kvalitní. Před rokem jsem si pořídila právě jedny tenisky a osvědčilo se mi, že investice do dražších bot se vyplatí. Ale teď zpátky k článku. Do koláže jsem vybrala tento základ barev: jemně až velmi světle šedou, černou a sytě zelenou. Osobně se mi velice líbí zelená kabelka, kterou si dokážu představit i v kombinaci s černými šaty, které také můžete na obrázku vidět. I spodní prádlo je pro výběr důležité, pokud nevíte, kde takové od DKNY sehnat a nechce se vám prolejzat různé kamenné obchody, tak právě na jednom českém online shopu spodní prádlo DKNY ho pořídíte - a to i za velmi příznivé ceny.

Vzkaz pro vás: Kdybyste náhodou věděli, kde kabelky či boty od DKNY v Česku sehnat, dejte mi vědět. Jsem spíše pro kamenný shop, ale ten tu jaksi už asi ani nebude...
Kateřina Hlaváčková řekl(a)...

Moc hezký výběr, já tuhle smaragdově zelenou naprosto miluju, ale vždycky si přeju, abych k ní měla zrzavé vlasy, protože to je pro mě nejkrásnější kombinace vůbec! :)
Young, wild and free

Módní blog řekl(a)...

Moc hezké kabelky, ta zelená je hodně zajímavá..

The Annette Vogue řekl(a)...

Je pravda, že k zrzkám smaragdově zelená barva jde. Takže s tebou souhlasím :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne