Soaphoria: Arganový olej

sobota 1. dubna 2017

Nedávno mi došel tělový olej, na který si docela potrpím. Dlouho jsem se rozmýšlela, který bych tentokrát vyzkoušela. Používala jsem rozjasňující olej na tělo značky Dove, na který jsem také psala menší recenzi. Olej došel a tentokrát jsem chtěla vyzkoušet něco jiného. Na doporučení své kamarádky jsem objevila slovenskou značku Soaphoria, která nabízí nespočet různých tělových olejů, mýdel a já nevím čeho všeho. Zaměřila jsem se především na oleje a pořídila si arganový a meduňkový. A právě na arganový podám menší info.

Arganový olej je na tělo a pleť super. Sice ho v "balení" moc není, ale používat ho na pleť taky není k zahození. Tento olej obsahuje především vitamin A e E, protože právě arganový olej je přírodním zdrojem vitamínu E. Dále obsahuje esencinální mastné kyseliny, skvalen (účinný při léčbě různých kožních onemocnění a působí také jako prevence rakoviny kůže), karoteniody (což jsou přírodní antioxianty) a seroly (látky, které se v jiných oleje skoro vůbec nevyskytují).

Proč používat arganový olej? Nejenom, že pokožce dodá hydrataci, ale také ji zjemní a zklidní. Dále je zde podpora obnovy buněk, olej pomáhá k menší redukci jizev, vrásek či strií, Je vhodný i pro péči o oční okolí a také se může používat jak olej na vlasy - vzniká zde obnova struktury vlasu.

Olej používám občas, protože je se jedná jen o padesát mililitrů, ale i tak ho vřele doporučuji. Cenově vyjde na něco kolem dvou seti padesáti korun českých.
Miska řekl(a)...

Tuthle značku mám velice ráda! :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne