DERMACOL | HYALURON WASH CREAM

neděle 26. února 2017


O tomto produktu jsem už informovala čtenářky portálu Krasna.cz, kam také občas přispívám. Napadlo mě ale, že bych o něm sepsala nějaký menší informativní článek i sem.

Jedná se o jemný čistící krém na obličej a oči české značky Dermacol. Opět je to jeden z nejnovějších produktů jejich řady Hyaluron, kterou jsem si velmi oblíbila. Myslím, že jsem vám podávala i recenzi na jejich denní krém s kyselinou hyaluronovou. Ten krém je fakt super a nedám na něj dopustit. A když se mi do rukou dostal tento hloubkově čistící krém, který odličuje jak tvář tak oči, neváhala jsem a hned vyzkoušela.

Výsledek? Velká spokojenost. Líbí se mi konzistence. Je hutná, úplně v ní vidím tu kyselinu hyaluronovou, která se vám postará a velký přísun hydratace. A přijde mi i lehce chladivá.

Krém používám vždy po odlíčení micelárkou. Po ní mám vždy tak trochu pocit, že má pleť je vysušená a celkově unavená. Tak vzápětí sáhnu po krému a hle. Vyživení, hydratace a zvláčnění se hned dostaví.

Přiznám se, že někdy krém používám i po “probuzení”, kdy na pleť neaplikuji ani denní krém. Mám pak pocit, že jsem pleti dodala příjemný start do nadcházejícího dne. Na pleti ho nechám působit pár minut a pak následně omyji vodou.

Cenově se pohybuje kolem devadesáti korun českých. Doporučuji. 
Miska řekl(a)...

Také jsem nad ním už přemýšlela. :)

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne