#ANKLEBOOTS

sobota 29. října 2016


29.10.2016 //  Přemýšlela jsem, že bych napsala o něčem, co není vážně černé, ale bohužel. Co mě vždy v módě zaujme, je nějaký černý prvek. Ať už boty, kabelka, top, kožené kalhoty. Takže mi prosím omluvte tuto mojí úchylku, když vám pořád cpu něco černého - černé koláže.. a nebo taky teď u mě vedou v poslední době i nude oblečení včetně koláží, kterými jsem vás také před měsícem zásobila :D A protože už jsem nakousla téma, tak vám ten "produkt" představím. 

Určitě víte, že spolupracuji s online shopem Luxusnipradlo.cz. S ním také tvořím různé módní koláže. Tentokrát jsem se zaměřila na jejich černé semišové kotníčkové boty. Sama jedny podobné mám a přijdou mi docela užitečné.

Co k ním nosím? Například "cigaretové" džíny, nebo i ty černé. K tomu si dokážu představit nějaký volnější top v šedé barvě, koženou bundu a jako kabelku hnědou crossbody Michael Kors.
Miska řekl(a)...

Outfit se povedl, ta kabelka je krásná.
Miska blog

Mariiis řekl(a)...

Prosím tě, kdyby jsi viděla moji skříň, jsou tam samé černé šedé maximálně bílé věci :D taky mám nejradši černou, nejsi v téhle úchylce sama, to se neboj :D a outfit je pecka :)

Maris Novotná

The Annette Vogue řekl(a)...

Děkujuu :)

The Annette Vogue řekl(a)...

Hehe, tak to jsem ráda, že v tom nejsem sama! :D A děkuji :))

Copyright © The Annette Vogue
Design by Fearne